Egy kép többet ér ezer szónál, egy videó pedig egymilliónál – ezt a blődséget most csak azért írom ide, mert tényleg iszonyú nehéz szövegben visszaadni azt az intenzív kúlságot, ami Frank Grillo, Naomi Watts és Mel Gibson új filmjének minden egyes képkockáját áthatja. Nem is szaporítanám tovább a szót, nézze meg mindenki maga!
A Boss Levelt túlzás nélkül ki lehetne kiáltani a szegény ember Holnap határának, vagy a kicsi, savanyú, de legalább akciódús Idétlen időkignek. Az alapszituáció ugyanis itt is hasonló, mint a két korábbi időhurkos kultfilmben: Frank Grillo egy exkommandóst alakít, aki folyton vissza- és visszatér élete utolsó napjához, amikor bérgyilkosok törtek rá, és megölték, de bármit csinál, mindig az a vége, hogy a válogatott zsoldosok válogatott módszerekkel elteszik láb alól – aztán minden kezdődik elölről. Mindössze annyit sikerül kiderítenie hogy a halála hátterében egy titkos kormányzati projekt áll, de a rejtély megoldásához és az időhurok feloldásához meg kellene találnia és le kellene győznie a „a pályavégi főbosst a videójátékban”, vagyis Ventor ezredest (Mel Gibson), a kormányprogram agytrösztjét, ami igencsak lehetetlen küldetés. Hősünk kezd is szép lassan beletörődni az idők végeztéig tartó, szakadatlan lefejezésbe és felrobbantásba, ám ekkor felbukkan egy titokzatos harcművész (Michelle Yeoh), aki olyan fortélyokra is megtanítja, amelyekkel már játszva legyőzheti a nap mint nap rárontó bérgyilkosbandát. A film a Hulun tekinthető meg legálisan, március 5-től.
TETSZETT A POSZT? LÁJKOLD ÉS KÖVESD A NERDBLOG FACEBOOK-OLDALÁT, ÍGY SOSEM MARADSZ AKCIÓFILMES, KÉPREGÉNYES ÉS SCI-FI KONTENT NÉLKÜL!
Imádod a VHS-kazettás, oldschool videójátékos '90-es éveket? Faltad anno a Kaland, Játék, Kockázat-könyveket? Akkor az Allansia bérgyilkosai, A veszedelem kikötője és Az országút harcosa is neked szól! Rendeld házhoz mindhármat még ma!