A Tűzgolyó masszőrnője, Molly Peters volt az első olyan Bond-lány a Bond-filmek történetében, aki a nézők szeme előtt dobta le a textilt.
Ráadásul nem egy pezsgős-kaviáros, szállodai szobás jelenetben tette ezt, ahol a 007-esnek információt kellet szereznie az épp aktuális Mata Haritól, hanem egy olyan sztoriszálban, amikor Bond esendő és gyenge: M rehabilitációra küldte egy szanatóriumba, mert már annyira lerobbant állapotban volt, hogy azzal a későbbi küldetéseinek sikerét is veszélyeztette.
Oké, egy nem igazán áttetsző üvegfal mögött vetkőzött le. És csak engesztelésül azért, amiért előtte egy gerincnyújtó gép (egy gonosz maffiózónak köszönhetően) teljesen szétszaggatta Bond nyúzott izmait.
Hogy a vetkőzős jelenet gyors és hiteles legyen, ami alatt a meztelenkedő színésznő sem érzi feszélyezve magát a kamerák és a mögöttük lábatlankodó férfi stábtagok gyűrűjében, Terence Young rendező egy profi glammodellt akart szerződtetni a szerepre. Így aztán munkaköri kötelességből átnyálazott pár '60-as évek eleji Playboyt, Best for Ment és Ace magazint, így akadt meg a szeme Molly Peters domborulatain.
A rendező elégedett volt a választással, és a werkfotók alapján úgy tűnik, Sean Connery is:
A masszázsjelenetet rendben felvették. Először az ápolónő masszírozta meg Bondot a betegszobában:
Aztán Bond is az ápolónőt - a hálószobában:
A masszázsjelenet egyébként a Tűzgolyó reklámkampányában is főszerepet kapott:
Ami persze kísértetiesen hasonlított a Goldfinger masszázsreklámjához, de ezzel is azt a képet erősítették a készítők, hogy Bondnak mindig mindenből a legjobb jár, ideértve az angol adófizetők pénzén pihenést és a társadalombiztosítási juttatásokat is!
De hogy a 007-es ne tűnjön löttyedt, pocakos trógernek, a Bond-franchise házi plakátrajzolója, Robert McGinnis rittyentett egy pucér Sean Connerys posztert is, ahol a masszázspadon fekvő Bond egy kivillanó mellű szőkeséggel és egy pisztollyal pózol, ezzel is azt sugallva, hogy a két legfontosabb fegyvere mindig készen áll a bevetésre!
A Thunderball még ma is az egyik legnépszerűbb James Bond-film a rajongók körében, 1965-ben pedig maga volt a korszak Skyfallja, a körbeünnepelt, kasszarobbantó, év végi nagy sikerfilm. Molly Peters a premier után természetesen még több visszautasíthatatlan ajánlatot kapott a férfimagazinoktól. Ahol persze már akkor is ugyanolyan, kizárólag faviccekben gondolkodó képaláírók dolgoztak, mint a CKM-nél vagy az FHM-nél, akiknek nem kellett átmenni a szomszédba egy-egy hangzatos "Soha ilyen jó dudákat nem markolt még ez a nyomorult mázlista Bond!"-mondatért.
Molly Peters ugyan néhány filmszerepet is kapott, de évtizedekig megmaradt glammodellnek. Domborított többek között a Parade címlapján:
Bimbót villantott a Girls Illustratedben:
De vetkőzött egy seregnyi másik életmód-, pina- és férfimagazinban is, amiknek mind olyan praktikusan egyszerű címe volt, mint a Topless, a Flirt 'n Skirt, a Champagne, a Men Only, a Modern Man, a Revue Nouvelle Sexie vagy a Beautiful Britons.