Először kóstoltam Puncit!

2013. június 12. 16:30 - -Szűcs Gyula-

IMAG0591.jpgElvileg évek óta kapható a 100% természetes anyagokból készülő PUSSY - NATURAL ENERGY elnevezésű energiaital, mi viszont csak most botlottunk bele a Flórián téri CBA-ban. És a sokkoló felfedezés után pont úgy kezdtünk el nyerítve röhögni, mint mikor 20 évvel ezelőtt, épp hogy csak mutáló 12 évesként minden bátorságunkat összeszedve lementünk egy nagykörúti szexshopba használt ÖKM-magazinokat lapozgatni.

A Pussy Energy Drinkben egyébként nincs taurin, és koffein is csak természetes forrásból került a fehérszőlőlé, a limelé-koncentrátum és a licsivirágból, golgotavirágból (ez a maracuja kevésbé egzotikus neve), guaranából, máriatövisből, szibériai ginzengből, ginkobilobából és szárcsgyökérből kikevert mix mellé. Az ital torokkaparó ízét nagyjából úgy lehetne leírni, mintha lejárt szavatosságú szőlős Hellt öntenél egy fél üveg 40 fokban megbuggyant Lipton Ice Tea-be, majd az egészet összeráznád egy doboz émelyítően vacak édesítőszerrel, és egy hajtással meginnád az egész, gyanúsan zavaros, csavarlazító-szagú löttyöt. Bizsergető érzés, az biztos.

Na de mit keres egy ilyen poszt egy alapvetően filmes/geek témákkal foglalkozó blogon? Hát mert a hasonlóan kétértelmű, SUNASZAFT fantázianevű energiaitalt már a Trópusi vihar egyik kamutrailerében is elsütötték, bár ott eredetileg Alpha Chino's Booty Sweat Energy Drink volt a neve.

28 komment
Címkék: film pussy

A bejegyzés trackback címe:

https://nerdblog.blog.hu/api/trackback/id/tr965357517

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.06.17. 14:26:06

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koho 2013.06.12. 17:24:31

Azért epic a főoldalon a blog neve meg a post címe párosítás. :D

Nerdblog - Először kóstoltam puncit

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.06.12. 17:55:05

Azért a punci ízét nem merném ezekhez a szarokhoz hasonlítani...:)
Ha valaki kóstolta már az tudja...:)))

georgenius 2013.06.12. 18:28:47

@koho: A csavarlazító után minden jöhet? Vigyázz a Nerdblog egy nő!

georgenius 2013.06.12. 18:34:50

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: Na végre egy őszinte szó! Ezt nem gondoltam vo(l)na dagi (kövér) úr. Végre bevallottad, hogy megkóstoltad a szarokhoz hasonlókat. Ilyen a szar, a fos, ami a szádból ömlik. Én amúgy nem a számon keresztül szoktam fosni, de ha Te így szereted, ám legyen! Papírt használsz vagy öblítős WC-t?

én már a fény gyermeke vagyok 2013.06.12. 19:19:28

Sunaszaftot alpha chino's izének hívni
Gyökerek vannak odaát
mindig ezt mondom

georgenius 2013.06.12. 19:24:58

@én már a fény gyermeke vagyok:
1. az első mondatnak nincs vége. Pl. ... nem való, ... vagy mindig kell.
2. Mi az az odaát? Ilyen magyar szó nincs. Talán oda át! De ez mit jelent? Hol vannak a gyökerek?
3. Hol és mikor mondtad? (TEK)

georgenius 2013.06.12. 19:28:08

@én már a fény gyermeke vagyok:
Elfelejtettem, hogy az odaát jelentheti azt is, hogy aki B-ét mond ide, az mondhat Á-t oda!!!! Tehát odaát!!!!

béla a görög (törölt) 2013.06.12. 20:38:25

@Közbiztonság Szilárd: Miért macskát kóstoltál már?

Pedig lenne benne fantázia ha jó lenne.
A sör és a víz mellett végre lenne valami alkoholmentes ami nem feszélyezne mondjuk egy kocsmában. üditő/gyümölcslé/tea - nem olyan családból származom. de egy sunaszaft-ba senki nem köthet bele.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.06.12. 21:01:39

@Közbiztonság Szilárd: Igen bazdmeg, bizonyára a Pihepuha Kiscica Energiaitalra gondolt a márka kitalálója, amikor nevet választott. Nem akarsz esetleg végre az Origón kéretlenül okoskodni minden nap?

Acmee 2013.06.12. 21:35:19

@Közbiztonság Szilárd:

Szerintem Európában emészthetőbb a puncilé, mint a macskalé...

Legalábbis nekem :-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2013.06.12. 22:15:00

@georgenius:

Mondd csak, hallottad már azt a mondást, hogy "Az igazság odaát van"?:)

Fodrosnagykocka 2013.06.12. 23:18:19

Milyen a "használt" ÖnKormányzati Magazin (vagy ÖnKielégítő Magazin)? Néhol kicsit sárga foltos, guszta lehetett

vénszivar 2013.06.12. 23:28:59

@Mj: Én már hallottam:)
Csak nem tudom, hogy merre van az át!

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.06.13. 07:50:19

@georgenius: Látom baromka nagyon aktív lettél...most józanodtál ki? Nem vagy vitapartner...semmilyen tekintetben!

georgenius 2013.06.13. 07:56:08

@Mj: Én is hallottam, sőt láttam is, de olyat még nem, hogy "Gyökerek vannak odaát".

georgenius 2013.06.13. 08:17:36

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: Tisztelt Elnök Úr! Megsértette a Parlament tekintélyét, ezért a képviselői tiszteletdíjának harmadára megbüntetem. Legyen inkább a fele. Ne legyünk kicsinyesek, a kétharmadára. Sőt megkérem a teremszolgákat, hogy az Elnök Úr kivezettetéséről gondoskodjanak.

georgenius 2013.06.13. 08:31:59

@vénszivar: Egyetértek Veled. Merre van? Hát mindig arra, ami nem erre. Szerintem most arra van!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.13. 09:20:40

Hát Gyula még el is tudom hinni rólad. :D:D

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.06.13. 09:46:39

@doggfather: mondja a nerd, aki ha épp nem 5 embernek tart kerekasztalbeszélgetést a képregényfilmekről, akkor egész nap filmes, képregényes és minden más témájú blogokban kommentelget... :P

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.13. 10:11:07

@-Szűcs Gyula-: így van. :)
ezért is autentikás a véleményem, nem?? ;)

MStipee 2013.06.13. 12:00:25

Kedves cikkszerző, Szűcs Gyula!
A golgotavirág nem a maracuja "kevésbé egzotikus" unokatestvére, hanem konkrétan a maracuja virága a golgotavirág. A termése az egzotikus maracuja, és a golgotafélék családjába tartozik (Passiflora edulis). Nem mellesleg komplett hülyeség a virágát belerakni bármibe is, mivel nemhogy íze, illata sincs (van kivétel, de az hallucinogén hatású anyagokat tartalmaz). Egyébként a "passiflora" kifejezésre rákeresve és a képeket megtekintve erősen átértékelődhet a "kevésbé egzotikus" dolog :D
Üdv: MStipee

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.06.13. 12:16:49

@MStipee: Minden maracuja golgotavirág, de nem minden golgotavirág maracuja. :) Hiszen a csengőgranadilla és az óriás passiógyümölcs is golgotavirágféle, nem?

É2I 2013.06.13. 15:00:30

Mi a faszomért 18-s karika ez?

Ja ezért a hozzászólásért...

A punci üdítő meg egy lapos, olcsó fogás, ergo fing. Ilyen hipszter köcsögök frenkizhetnek vele, hogy "pinát nyalok nyehehe", oszt max a szétrecskázott, összeragadt ÖKM magazinon tettek meg olyat. :broáf:

MStipee 2013.06.13. 15:40:03

@-Szűcs Gyula-: Pontosan!
Egyébként nem okoskodni akartam, azt hittem nem tudtad hogy a maracuja is golgotaféle :)
A P. incarnata levele és friss hajtása pedig elszívva a salviához hasonló hallucinogén hatású, ráadásul totál legális.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.06.13. 19:10:09

@É2I: egy olvasó az Index ügyeleti listáján reklamált, hogy mivel a címlapon kiskorúak is olvashatják 18-as karika jelzése nélkül a punci szót és a (természetesen direkt) félreértelmezhető ajánló is erkölcstelen, ránk uszítja az NMHH-t. Hát ezért került ki a 18-as stempli.

jürgen baromartz 2013.06.16. 17:36:38

@-Szűcs Gyula-: nem ez a szégyen... hanem hogy ezt valakinek el kell magyarázni
süti beállítások módosítása
Helló